10-21-2008, 09:00 PM
Pour Elise / Elzorro ..
J'ignore si tu etais quelqu'un qui admirait son travail .. sinon sa persistence .. sa mort ma toucher .. je voulait t'en parler ..
J'ai creer un hommage .. pour lui ..
Guillaume Depardieu
Decede le 13.10.2008
C'est quelqu'un que j'aimais beaucoup ... il est parti trop tôt.
Il possédait une grande sensibilité qui crevait l'écran. Il était dans ses films ce qu'il était dans la Vie - un écorché vif.
Repose en paix mon cher ami.
"Le poète est semblable au prince des nuées
Qui hante la tempête et se rit de l'archer
Exilé sur le sol au milieu des huées,
Ses ailes de géant l'empêche de marcher."
Baudelaire.
Mon Hommage .. My tribute ..
la version stereo est ici:
Guests cannot see links in the messages. Please register to forum by clicking here to see links.
In english ..
I offer this to Elzorro .. a fellow francophone ..
Guillaume Depardieu died on October 13th 2008 ..
An actor whose talent I appreciated. He left us too soon.
On screen, he emoted a vitality that like in his own life, was raw and inflamed.
Your pain has ended my friend ..
May you rest in peace.
I offer this with much respect.

J'ignore si tu etais quelqu'un qui admirait son travail .. sinon sa persistence .. sa mort ma toucher .. je voulait t'en parler ..
J'ai creer un hommage .. pour lui ..
Guillaume Depardieu
Decede le 13.10.2008
C'est quelqu'un que j'aimais beaucoup ... il est parti trop tôt.
Il possédait une grande sensibilité qui crevait l'écran. Il était dans ses films ce qu'il était dans la Vie - un écorché vif.
Repose en paix mon cher ami.
"Le poète est semblable au prince des nuées
Qui hante la tempête et se rit de l'archer
Exilé sur le sol au milieu des huées,
Ses ailes de géant l'empêche de marcher."
Baudelaire.
Mon Hommage .. My tribute ..
Guests cannot see links in the messages. Please register to forum by clicking here to see links. |
la version stereo est ici:
Guests cannot see links in the messages. Please register to forum by clicking here to see links.
In english ..
I offer this to Elzorro .. a fellow francophone ..
Guillaume Depardieu died on October 13th 2008 ..
An actor whose talent I appreciated. He left us too soon.
On screen, he emoted a vitality that like in his own life, was raw and inflamed.
Your pain has ended my friend ..
May you rest in peace.
I offer this with much respect.

.. You are right .. in 1995 Guillaume had a motorcycle accident due to a suitcase that fell off a vehicle in front of him. He needed surgery on his knee. In the hospital he contracted a Staphylococcus aureus infection in the knee, which led to an amputation in 2003. Before the amputation, he endured more than 17 surgeries on his knee .. and it was said the was in constant pain in the last 13 years of his life .. he spent that decade in a haze of pain and pain-killers. He was 25 years old.